IK BESTEL VOOR T EERST, HOE GAAT DAT IN ZIJN WERK?
Bestellen gaat heel simpel: u legt al uw artikelen in uw winkelmand en rekent af. uw winkelmand staat recht bovenaan de webwinkel) Dit mag zonder of met account. Besteld u producten van verschillende merken, dan kan het zijn dat u meerdere pakketten thuis bezorgd krijgt.

BESTELLEN

WAT IS DE LEVERTIJD VAN EEN ARTIKEL?
De levertijd van onze artikelen ligt tussen de 2-4 werkdagen. Onze artikelen zijn op voorraad bij ons of bij de leverancier. Mocht het toch voorkomen dat t bij de leverancier niet meer op voorraad is of vertraging bij uw levering komt kijken, dan zullen we u berichten via de mail of telefoon.
KAN IK ARTIKEL(lEN) BESTELLEN< ALS ZE NIET OP VOORRAAD ZIJN?
Ja u kunt alles wat in de webwinkel staat bestellen. De artikelen die niet op voorraad bij ons zijn, zijn wel op voorraad bij de leverancier. Alleen een artikel wat uitverkocht is, kan niet opnieuw besteld worden. Deze zullen we dan ook verwijderen uit de webwinkel.
KUNNEN MEERDERE BESTELLINGEN SAMEN BEZORGD WORDEN?
Soms kunnen meerdere bestellingen wel in een keer bezorgd worden. Neem voor de zekerheid contact met ons op voor overleg. Dan kunnen wij kijken wat we voor u kunnen doen.
WAT IS DE STATUS VAN MIJN BESTELLING?
Over de mail, zullen we u op de hoogte houden over uw bestelling. Bijvoorbeeld als u net een bestelling heeft geplaatst en betaald, krijgt u n mailtje bevestiging bestelling en betaald en wanneer uw pakket wordt verzonden dat krijgt u daar ook n mailtje van.

BEZORGEN

KAN IK MIJN BESTELLING OOK OP N ANDER ADRES LATEN BEZORGEN?
Ja. dat kan. Wanneer u een bestelling plaatst kan je aangeven dat je de bestelling op een ander adres wilt laten bezorgen.
WANNEER WORDT MIJN BESTELLING GELEVERD?
De levertijd van alle artikelen zijn: 2-4 dagen
WAT ZIJN DE BEZORGKOSTEN?
De bezorgkosten binnen Nederland zijn 6,95. In Belgie of t buitenland zijn dit 12,50

BETALEN

WELKE BETAAL OPTIES ZIJN ER?
U kunt bij ons op verschillende manieren betalen.

  • Ideal (mollie)
  • Bankoverschrijving
  • Paypal.
WAT IS BETALEN MET IDEAL?
Als je voor de optie betalen met Ideal kiest, dan betaal je direct met je eigen betaalomgeving bij jouw bank.

Selecteer je bank, klik op volgende (‘Bestelling controleren en versturen) Je wordt doorgestuurd naar de betaalomgeving van uw bank Rond hier je betaling af Vergeet niet na je betaling terug te gaan naar de Wanka s winkeltje webwinkel. Hier wordt jouw bestelling afgerond en zie je een bevestiging van je betaling Zodra je bestelling bij ons of onze leverancier weggaat ontvang je een bevestiging in je mail.

IS BETALEN VIA DE WEBWINKEL VEILIG?
Uw betaling word door een zeer betrouwbare betalings instatie “Mollie” verwerkt. Na het invullen van uw gegevens gaat Mollie direct het beveiligde betalingsproces starten. De betaling word door Mollie binnen enkele minuten verwerkt. Het geld staat dan ook zo goed als direct op onze rekening. Tevens is onze webwinkel beveiligd met n slotje.
HOE KAN IK DE KORTINGCODE INWISSELEN?
De kortingcode kunt u invullen, wanneer u een bestelling heeft geplaatst en gaat afrekenen. Hier staat ook n vakje, plaats hier uw kortingscode. De korting wordt automatisch berekend.

GARANTIE

HOELANG HEB IK GARANTIE OP N ARTIKEL?
Alle garanties van de leveranciers op je aangekochte artikel(len) zijn van toepassing. Hoelang je garantie hebt op een artikel, vereschilt per fabrikant of leverancier. Meestal is dit 1 jaar.

Bij twijfel vragen wij dit voor je na.

RETOUREN

VERZENDKOSTEN BIJ RETOURNEREN
Wanneer u uw pakket retourneert betaald u zelf de verzendkosten. Wanneer er iets mis is met uw artikel, krijgt u de verzendkosten retour gestort van ons.
ZICHTTERMIJN 14 dagen
U heeft standdaard 14 dagen de tijd om uw pakket retour te sturen. OOk als er niets mis is met het artikel. U heeft zich bedacht.
HOE GAAT RETOURNERING VAN EEN ARTIKEL?
U kunt een artikel of artikelen heel gemakkelijk retour sturen . Mailt u ons dat u w retourtje eraan komt, met naam, reden en factuurnummer. U kunt uw retourpakket naar ons versturen (verzendkosten zijn voor uw rekening.
MOET IK EEN ACCOUNT HEBBEN OM IETS TE KUNNEN KOPEN OF BESTELLEN IN DE WEBWINKEL?
Bij ons heeft u geen account nodig om te bestellen. Wanneer u vaker besteld en n account handig vindt (uw adresgegvens worden bijvoorbeeld bewaard) dan kunt u een account aanmaken rechtboven in de webwinkel.

================================================================

Staat u vraag er niet bij? ??????

Mailt u ons dan en wij doen ons best om uw vraag binnen 5 dagen te beandwoorden.

Info@wankaswinkeltje.nl

================================================================

GELD TERUGGAVE BIJ ANNULERING?
Wanneer uw retourpakket bij ons is aangekomen, inclusief naam, factuurnummer e.d. wordt deze binnen 14 werkdagen behandeld en indien alles nog in oude staat is , storten wij binnen 14 werkdagen uw geld van uw artikel(len) aan u terug. Dit vanaf de datum van uw bestelling en alles nog ongebruikt in orginele staat en met verpakking.